DU BRÆNDER FOR BÆREDYGTIGHED – OG DU SER UDVIKLINGEN SOM EN FORRETNINGSMULIGHED
Nyborg
Trioworld tror på, at den mest bæredygtige vej er den eneste vej. Strategien er at være kundernes foretrukne partner i arbejdet med at omsætte bæredygtighedsambitioner til konkrete, cirkulære løsninger.
Tænker du på samme måde - og har du allerede gjort dine første erfaringer med at forenkle komplekse, teknologiske løsninger til klar og kommercielt målrettet kommunikation?
Så har du måske nogle af svarene allerede – du har i hvert tilfælde lysten til at gå forrest på en rejse, der vil involvere hele organisationen.
Du driver sustainability dagsordenen - i en kommerciel kontekst
Trioworld har allerede en vision, der lyder ’leading the the way to circular plastic solutions’ - og du har det overordnede ansvar for at definere produktvisionen i industridivisionen.
Du får en særlig rolle i Product Management organisationen, hvor du skal søge grænser og udfordre de rammer og regimer, som har defineret plastemballagebranchen gennem årtier.
Du ser bæredygtighedsdagsordenen som et window of oppotunity - en mulighed for at komme foran resten af industrien. Strategien er ikke ny; Trioworld har gennem mere end 40 år haft en betydelig produktion af produkter baseret på genbrugsplast, men mulighederne er utallige inden for nye applikationer. Du skal betragte hele værdikæden som din spilleplade - for løsningen ligger ikke alene i fremstillingsprocessen.
Du skal dykke dybt i branchens beslutningsmønstre - og med udgangspunkt i din indsigt i trends og den teknologiske udvikling - finde og udvikle de produktområder og kundesegmenter, hvor sustainability indebærer reelle fordele for kunderne og dermed udgør stærke USP’er for Trioworld.
Det bliver din vigtigste opgave at skabe overblik over kundernes strategi på området - og over markedets bevægelser - så Trioworld på baggrund af organisationens store kompetence på området, kan indtage rollen som kundernes partner i cirkulære løsninger og dermed indgå som subject-matter-expert der både rådgiver, uddanner og udfordrer, når Trioworld har konkurrencedygtige løsninger med et lavere foot print.
Du bliver en del af den kommercielle organisation, og dit job er kommercielt med målet om at sikre langsigtet profitabilitet. Din rolle er ikke at udvikle produkter, men derimod at definere dem – fra konceptniveau til konkrete produkttilbud til konkrete kunder.
Her vil du arbejde tæt sammen med salgsorganisationen, udviklingsafdelingen, strategiske kunder og nøgleleverandører. Du får mulighed for at gøre en markant forskel for forretningen og for hele virksomhedens aftryk.
Du har en kommerciel baggrund og bæredygtighed i dit dna
Din baggrund adskiller sig måske ikke meget fra dine kollegers i Product Management - du har sandsynligvis også en kommerciel baggrund, hvor du har arbejdet med udvikling af et professionelt marked med afsæt i produktstrategien.
Der, hvor du skiller dig ud, er, at du allerede har truffet beslutningen om at arbejde professionelt med bæredygtighed - og gøre det i en branche, hvor det virkelig før en forskel.
Du har en stærk analytisk side og trives med at finde og arbejde med markedsdata. Samtidig besidder du den nysgerrighed og abstraktion, der skal til for at forudsige, hvor markedet bevæger sig hen. Du baserer dit arbejde på viden fra brancherapporter, sælgernes efterretninger fra markedet eller din egen dialog med kunder og forretningspartnere - men vigtigst af alt har du modet til at give et kvalificeret bud på morgendagens produkter og gennemslagskraften til at sælge dine visioner, både internt og eksternt.
Optimalt har du indsigt fra en produktionsvirksomhed og forstår de produktionstekniske udfordringer, der skal med i overvejelserne, når du i samarbejde med salgsorganisationen definerer produkttilbuddet til kunderne.
Du trives i et ambitiøst, internationalt miljø, og motiveres af at arbejde tæt sammen med kolleger, der har en anden faglighed og værktøjskasse end din egen – en mulighed, du kun finder i en klassisk produktionsvirksomhed.
En branche og en stærk koncern som kan gøre en reel forskel
Du vil få et stort ansvar og en opgave, der giver dig mulighed for at gøre en betydelig forskel på bæredygtigheds-dagsordenen. Du kan forvente fuld opbakning fra ledelsen, da netop bæredygtighed er en central del af koncernens overordnede strategi. Du kommer til at arbejde sammen med de dygtigste kolleger i branchen - både på det produkttekniske og det kommercielle område. Stillingen byder på muligheden for, at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en organisation, der er åben over for nye veje og måder at anskue opgaven på. Du kan derfor se frem til fremsynet sparring og samarbejde med kolleger i både ind- og udland i en koncern, der har styrken til at sætte retning for branchen.
Klik på ’søg stillingen’ og send os dit CV allerede i dag. Du kan også læse mere på www.trioworld.com eller kontakte Jesper Nielsen hos PeopleLink på tlf. 2448 2015, hvis du vil vide mere. Vi ser frem til at høre fra dig!