Spring til indhold

Business Process Specialist

VIL DU VÆRE MED TIL AT SÆTTE DIT AFTRYK PÅ DAMIXAS DIGITALE UDVIKLING?

Odense SV

Så kan du blive Damixas næste Business Proces Specialist, som er det vigtige bindeled, der optimerer processer og forener forretning og systemer.

Er du passioneret omkring at optimere digitale processer og sikre, at nøglefunktioner understøttes bedst muligt? Har du erfaring med ERP og lyst til at spille en central rolle i Damixas fortsatte digitale rejse? Så er det måske dig, vi leder efter.

Bliv bindeleddet mellem digitale systemer og forretningen

Damixa er kendt for sit ikoniske danske design og innovative produkter, der finder vej til hjem verden over. Men bag det smukke ydre arbejder et omfattende netværk af processer, systemer og mennesker. Som Business Process Specialist bliver du den centrale figur, der sikrer, at disse processer fungerer gnidningsfrit, effektivt og understøtter forretningens vækst og udvikling.

Du bliver "limen" mellem ERP-systemet og de forskellige forretningsenheder – fra produktudvikling og supply chain til salg og marketing. Du forstår, hvordan data og processer hænger sammen, og du kan omsætte forretningsbehov til konkrete IT-løsninger.

Dine vigtigste opgaver bliver at:

  • Optimere forretningsprocesser i forhold til ERP-systemet - M3

  • Supportere og undervise superbrugere i de forskellige afdelinger

  • Lede projekter, eksempelvis vedrørende produktdata og procesoptimering

  • Udvikle og vedligeholde PIM-systemet og salgs-/kostprissystemet

  • Deltage i koncernens overordnede digitale udvikling

Du vil arbejde tæt sammen med dine IT-kolleger i Sverige og sikre, at systemarkitekturen kontinuerligt understøtter Damixas forretningsmål.

Hvem er du?

  • Du har en baggrund som ERP-specialist eller erfaring fra konsulentbranchen med udrulning af ERP-systemer, gerne M3

  • Du har stærke IT-kompetencer, er fortrolig med dataudtræk og SQL og forstår værdien af godt strukturerede data

  • Du brænder for at forstå forretningens behov og kan kommunikere komplekse IT-løsninger på en forståelig måde

  • Du er løsningsorienteret, tålmodig og forstår, hvordan forandringer kan møde skepsis – og du håndterer det med respekt og vedholdenhed

  • Du taler og skriver engelsk på forretningsniveau

Hvad får du hos Damixa?

Ansvar og indflydelse:
Du får en central rolle i at sikre, at Damixa arbejder effektivt og ressourcebevidst gennem optimerede systemer og processer.

En kultur præget af kvalitet og omtanke:
Damixa sætter en ære i at udvikle holdbare produkter og arbejdsprocesser. Du bliver en del af en virksomhed, hvor omtanke for ressourcer og langsigtede løsninger er en naturlig del af hverdagen.

Balanceret arbejdsliv:
Med Damixas livsfasepolitik tager organisationen hensyn til dine behov i forskellige faser af livet og tilbyder fleksibilitet og støtte til din udvikling.

Faglig og personlig udvikling:
Du får mulighed for at samarbejde med internationale kolleger, udforske nye teknologier og sætte dit præg på Damixas digitale fremtid.

Er du klar til at optimere Damixa på den digitale rejse?


Klik på ’Søg stillingen’ og send os dit CV allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jesper Nielsen hos PeopleLink på 2448 2015. Læs mere på www.damixa.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.

Læs mere om Damixa

I over 90 år har Damixa haft en vision om at skabe tidløst design kombineret med brugbare funktioner og godt håndværk i høj kvalitet. Som en stolt bærer af den danske kulturarv, har Damixa dybe rødder i danske designtraditioner, der afspejles i deres produkter.

Damixa tror på, at en klimabevist strategi er nøglen til en bedre fremtid, og integrerer holdbarhedsprincipper i deres design og produktudvikling. De har implementeret unikke funktioner i deres produkter, såsom Koldstart, Eco Save og Eco Click, der dagligt hjælper deres brugere med at reducere vand- og energiforbrug til glæde for alle. Damixa er stolte af deres arv og partnerskab med deres svenske ejere, FM Mattsson Group, der deler deres værdier og ambitioner. Læs mere på www.damixa.dk