Vores kunde er en international virksomhed i vækst beliggende centralt på Fyn. Virksomheden beskæftiger sig med udvikling, fremstilling og B2B salg til en lang række internationale virksomheder og koncerner på tværs af brancher. Virksomheden er førende på sit felt, og oplever en stigende efterspørgsel efter sine produkter. Til at understøtte væksten søges en kommerciel og serviceminded kundeservicechef.


Kundeservicechef

til international kundeservice med kommercielt fokus



Vil du være med til at gøre en forskel for både kunden og forretningen?


Som kundeservicechef refererer du til salgsdirektøren, du bliver en del af salgsledelsen, og du bliver en del af et tværorganisatorisk afdelingslederteam. Kundeservice arbejder målrettet på at sikre, at kunderne får en uovertruffen oplevelse, og bidrager til at optimere salget og styrke virksomhedens position som en foretrukken samarbejdspartner.

Du får det overordnede ansvar for virksomhedens internationale kundeservice med kolleger i både Danmark og udlandet. Dine primære opgaver er, at:

  • Sikre et højt service- og kvalitetsniveau i afdelingens leverancer
  • Lede, udvikle og støtte kundeserviceteamet
  • Planlægge og prioritere afdelingens opgaver sammen med dit team og resten af organisationen
  • Løbende at udvikle og optimere afdelingens nøgleprocesser, herunder ordremodtagelse, salgskoordinering og opfølgning
  • Holde fingeren på kundernes puls, og kende behovet

Du får en meget stor kontaktflade i hverdagen. Dine primære eksterne stakeholders er kunderne, og internt har du en bred daglig koordinering med bl.a. den internationale salgsorganisation, indkøb, planlægning, kvalitet og produktion.

Stærk people manager med kommercielt fokus


Du har en relevant kommerciel uddannelse kombineret med 3-5 års erfaring fra en tilsvarende stilling med ledelse af en international kundeservicefunktion. Det er vigtigt, at du har erfaring fra en fremstillingsvirksomhed, og dermed kender processerne og værdikæden.

Dernæst er det afgørende, at du er en erfaren leder, der gerne går forrest og tager styring og ejerskab på afdelingens leverancer – og ikke mindst ser dig selv som en aktiv bidragsyder og leder i en kommerciel og serviceorienteret kundeservice.

Som person er du kendetegnet ved et højt energiniveau samt et positivt mind-set. Du ser muligheder, og når der er bump på vejen, er du motivatoren, der inspirerer til gode løsninger og sikrer, at opgaverne bliver fulgt til dørs. Samtidig er du god til at kommunikere med dine stakeholders, og du ved, hvordan du finder fælles fodslag i dine løsninger.

Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale, og er en habil bruger af IT systemer, herunder MS Office og gerne et af de større ERP systemer.

En spændende karrieremulighed i en international koncern


Der er tale om en meget spændende stilling i en succesfuld, international virksomhed. Kulturen i virksomheden er kendetegnet ved høj ambition, en udpræget faglig robusthed og stolthed, samt en stærk vilje til fortsat vækst og udvikling.

Du får mulighed for at bringe din kundeservice-faglighed i spil i et internationalt miljø og du får stort spillerum i forhold til at gøre en forskel for kunden og forretningen.

Din arbejdsplads bliver på virksomhedens hovedkontor, som er placeret centralt på Fyn, i et attraktivt arbejdsmiljø, og samtidig får du kolleger i flere europæiske lande.

Lyder det som det naturlige næste skridt i din karriere? - så send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.
Kontakt Nancy Lohmann på 6610 2015, hvis du har spørgsmål til stillingen.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt



Vil du vide mere?

Nancy Lohmann
Kontakt Nancy Lohmann
Mobil: +45 53 38 41 91
E-mail: nl@peoplelink.dk