Cabinplant A/S er en førende producent af kundetilpasset procesudstyr til fødevareindustrien. Virksomhedens fokusområder er hele proceslinjer til fisk, skaldyr, frugt og grøntsager samt løsninger inden for veje- og pakkeudstyr til mange forskellige industrier. Alle Cabinplants løsninger udvikles og implementeres i et tæt samarbejde med virksomhedens kunder, hvilket sikrer, at det endelige valg er det helt rigtige. Eksportandelen udgør mere end 80% og Cabinplant har referencer i hele verden. Virksomheden beskæftiger ca. 270 medarbejdere – hovedparten i Haarby på Fyn samt på Cabinplants egen fabrik i Polen. Cabinplant har datterselskaber i en række lande og er en del af CTB Inc. Group, der er en multinational industrikoncern indenfor procesudstyr.


Servicechef

Ansvar for service og aftersales



Cabinplant har allerede en meget velfungerende serviceafdeling, som understøtter kundernes behov for service, problemløsning og opgraderinger. Afdelingen består p.t. af 12 engagerede medarbejdere, som alle brænder for service. Efter 45 år i branchen – og med udstyr fra Cabinplant i 24 timers drift over hele verden - er efterspørgslen efter serviceprodukter og -ydelser allerede stor, men potentialet vurderes at værre meget større.

Synlig ledelse af afdelingen og udvikling af serviceforretningen

Det bliver din opgave at fortsætte arbejdet med at få hele organisationen til at fokusere på de muligheder, der ligger inden for serviceområdet. Du skal udvikle værktøjer og koncepter, der understøtter, at salg af serviceprodukter bliver en integreret del af hverdagen på linje med salg af projekter, løsninger og maskiner.

Det bliver derfor især din opgave, i tæt samarbejde med medarbejderne i afdelingen, at gøre det nemt og overskueligt at nå kunderne med et stærkt budskab om, at service er en del af Cabinplants kerneforretning gennem:

  • Udvikling af servicekoncepter
  • Udvikling af opgraderingskoncepter
  • Udvikling af uddannelseskoncepter for agenter og samarbejdspartnere
  • Identificering af potentiale og gennemførelse af kampagner
  • Aktiv deltagelse i salget af serviceaftaler – internt og eksternt 

Du får det samlede budgetansvar for området, og har som følge heraf naturligvis ansvar for budgettering, planlægning af salgsindsatser, samarbejde med sælgere og agenter samt opfølgning.

Ikke mindst har du som servicechef ansvar for, at afdelingen har de rette ressourcer og kvalifikationer, samt at medarbejderne fortsat er motiverede og udvikler sig i takt med de overordnede planer for området.

Leder med erfaring fra international serviceforretning

Du har erfaring fra et lignende job i en international, teknisk organisation. Optimalt har du allerede stået i spidsen for at udvikle en serviceforretning, hvor tekniske løsninger går hånd i hånd med forretningsmæssige mål. I så fald ved du, at det handler om at skabe struktur og gennem nærværende ledelse og kommunikation at skabe forståelse for, at service i høj grad er efterspurgt af kunderne – og dermed en forretningsmulighed.

Du har stor kommerciel indsigt og interesse, og du har et teknisk niveau, der giver dig faglig respekt og dermed gennemslagskraft både hos kunder og internt i organisationen. Du kan have en teknisk baggrund som maskinmester eller ingeniør, og har i så fald rettet din løbebane mod at bruge din viden i en forretningsmæssig sammenhæng, alternativt kan du have en afsætningsøkonomisk uddannelse koblet med en udtalt flair og interesse for teknik.

Kundernes placering over store dele af verden fordrer, at du kan begå dig ubesværet på engelsk i skrift og tale. Hvis du tillige behersker tysk vil det være en absolut fordel. Du kan forvente 40 – 50 rejsedage pr. år hovedsageligt i forbindelse med træning af agenter, messeaktivitet og salgsbesøg hos nøglekunder.

Selvstændigt ansvar i stærk industrikoncern

Du har her mulighed for at bringe både dine kommercielle og tekniske kompetencer i spil i en af regionens mest anerkendte projektvirksomheder. Du får selvstændigt ansvar, og du vil opleve en organisation, hvor kulturen er præget af engagement, faglighed og et udpræget kundefokus. Samtidig giver Cabinplants globale fokus og virksomhedens ejerforhold som del af CTB Inc. Group dig mulighed for at opbygge spændende og vigtige relationer over store dele af verden.

Lyder dette som din næste professionelle udfordring?

For yderligere oplysninger kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 6610 2015 eller læs mere på www.cabinplant.dk
Din ansøgning og dit CV ser vi frem til at modtage via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 24 48 20 15
E-mail: jn@peoplelink.dk