Digital Group er et løsningshus inden for print, kopi og dokumenthåndtering. Virksomheden, som har hovedkontor i Odense og afdeling i Esbjerg, blev etableret i 2001 af de nuværende ejere og har siden oplevet konstant og kontrolleret vækst. Virksomhedens forretningsgrundlag bygger på at levere løsninger fra de bedste producenter og samtidig tilbyde service på et niveau der gør, at kunderne fastholdes år efter år. For at understøtte den videre udvikling søges en administrativ stærk profil, som kan styrke virksomhedens operationelle fundament.


Bogholder

Varierende opgaver i dynamisk administrationsafdeling



Ansvar for den daglige regnskabsfunktion

Som bogholder bliver du del af en velfungerende afdeling på 4 personer, som arbejder med de opgaver, der er fundamentet for den daglige drift, når der er lavet aftale med kunderne. Dit ansvar kommer især til at ligge indenfor de traditionelle regnskabsdiscipliner; bogføring, bankafstemning, momsafregning, udarbejdelse af månedsregnskaber, debitoropfølgning og forberedelse til lønafregning.

For at sikre fleksibiliteten i afdelingen, og for at du kan få en afvekslende hverdag, forventes det imidlertid også, at du i et vist omfang vil tage del i de mere kunde- og leverandørrettede opgaver, som for eksempel oprettelse af og opfølgning på leasingaftaler, kontakt til servicefolkene og lign.

Du får her ud over også ansvaret for de funktioner, der får kontoret til at fungere i dagligdagen, hvilket f.eks. indebærer indkøb af kontorartikler, kontakt til rengøring og lignende opgaver.


Effektiv og fleksibel bogholder, der trives i et salgsmiljø

Du har sikkert erfaring fra et lignende job indenfor økonomifunktionen i en virksomhed, hvor høj service og styr på de administrative rutiner har været omdrejningspunktet for en god forretning. Du ved at regnskabsafdelingen er rygraden i virksomheden, som binder alle de øvrige funktioner sammen, og du nyder at være den som ledelsen, sælgerne og de andre administrative kolleger kommer til, når de mangler et overblik over stort eller småt.

Du har allerede nogle års erfaring og ved, at det som du især bidrager med er en systematisk og struktureret tilgang til opgaverne og en evne til at prioritere og skabe overblik.

Da Digital Group er kendetegnet ved en positiv og udpræget salgskultur, er det samtidigt vigtigt, at du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø, hvor man hele tiden søger nye muligheder, og hvor kunderne altid er i centrum – du skal med andre ord kunne lide sælgere og deres energi.


Positivt miljø og styr på forretningen

Du tilbydes en nøglerolle og et alsidigt job i en virksomhed, hvor der lægges stor vægt på at holde fast i en positiv og innovativ kultur. Ledelsen og medarbejderne har opmærksomhed på, at et godt socialt miljø, tilfredse kunder og ikke mindst fremgang er en forudsætning for, at organisationen trives og skaber resultater.

Hvis du synes, at dette lyder som en spændende udfordring, og kan du tænke dig at blive del af et lille ambitiøst hold, der hele tiden søger udvikling og fremgår er dette måske jobbet for dig.

Kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 66 102015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 24 48 20 15
E-mail: jn@peoplelink.dk